Thursday 26 October 2017

Garmin 510 Keskiarvo Liikkuvan Nopeus


06-07-2014, 11 55 AM. Koska ongelmat Garmin Connectin kanssa menevät, tämä on hyvin pieni, mutta olen utelias, mistä avg-nopeuden ja avg-liikenopeuden välinen ero on GC: llä. Viimeaikainen ajo näyttää AVG-nopeutta 15 3 mph, mutta keskimäärin liikkuva nopeus on listattu 15 4mph Kuten sanoin, tämä ei ole iso, mutta uteliaisuus on saanut minulle parhaiten, joten lähetän tämän kysymyksen Minulla on minun Edge 510 asetettu auto tauko nolla mph, joten minusta tuntuu, että kahden arvon pitäisi olla yhtä suuri Am Imissing jotain Mikä on ero avg-nopeuden ja keskimääräisen liikkuvan nopeuden välillä. Kiitos etukäteen 06-07-2014, 12 49 PM. Keskinopeus on etäisyys jaettuna kokonaistyöajalla. liikkuvat nopeudet ovat etäisyydet jaettuna liiketunnilla - tämä on hyödyllistä, jos käytät automaattisen käynnistyksen pysäytysominaisuutta, jotta voit saada keskimääräisen nopeuden, jota käytit pyöräilyn sijaan sen sijaan, että lopetatte kahvin. 06-07-2014, 03 10 pm. Ehkä yksinkertaisempi selitys Keskinopeus on Edge laskettu keskimääräinen nopeus Moving Average lasketaan GC: n avulla asema-pisteitä ja FIT-tiedostoon kirjautuneita päivämäärämittareita. Verkko Versio 4 2 3 Copyright 2017 vBulletin Solutions, Inc Kaikki oikeudet pidätetään. Uudellamaaliset päivitykset 4. tammikuuta 2017.Käytä Garmin Expressia tämän tiedoston asentamiseen. WebUpdater-käyttäjät Jos sinulla on tällä hetkellä 2 20 ohjelmistoa, älä tarkista uusia päivityksiä uuden ohjelmistoversion asentamisen jälkeen Lisäpäivitysten asentaminen asentaa virheelliset tekstinkäännöstiedostot laitteeseen Irrota laite tietokoneesta ja anna uuden ohjelmiston asentaminen ennen käynnistystä WebUpdater uudelleen tarkistaa ja asentaa oikeat tekstinkäännöstiedostot, jotka on lueteltu lisäpäivitysten aikana. VAROITUS Jos tämä ohjelmisto on ladattu muuhun laitteeseen kuin sille, johon se on suunniteltu, et voi käyttää laitetta. Jos yrität ladata ohjelmia epäonnistua, saatat joutua palauttamaan laitteen Garmin-palveluun. Vaihda historia. Versiosta 5 10 6 tehdyt muutokset 10. Uusi ominaisuus Lisätty tuki LiveTra-ohjelmalle ck Automaattinen käynnistys. Vaihtoehdot versio 5 00 - 5. 10.Uusi ominaisuus Lisätty Varia Smart Bike Lights - tuet. Virkottu ongelma, joka aiheuttaa Auto Pause - ominaisuuden pysähtymiseen, kun GPS on pois käytöstä. Versiosta 4 40: stä 5: ään 00.Uusi Lisätty tuki Varia Rearview Radar. Fixed ongelma, jossa mukautettu nopeus oli asetettu väärin workouts. Changes tehty versio 4 30-4 40. Fixed ongelma, joka aiheuttaa Auto Pause ominaisuus virheellisesti keskeyttää ajastin, kun vain GPS nopeus source. Improved segmentin seuranta suorituskykyä vähentää virheellisen off segmentin tunnistuksen. Vaihtoehto 4: n 20: sta 4: ään muutoksia 30.Updated in-ride segmentti täydellinen banner. Added nuolipainot segmentin kartta mahdollistaa in-ride johtaja muutoksia. Fine useita yleisiä käyttöliittymäongelmia. Versio 3: stä 50: stä 4: ään 20. Lisätty tuki Strava Live - segmenteille Voit aloittaa Strava Live Segmentin käytön aloittamalla Garmin Connect - tilisi Strava Premium - tiliisi ja lataamalla toiminnon Garmin Connect joten näet, että sinulla on uusin laiteohjelmisto ja synkronoida Garmin Connectin Garmin Expressin tai Garmin Connect Mobilen kautta. Lisätty segmenttien enimmäismäärä 100: een. Fixed ongelma, joka aiheuttaa segmenttien peruuttamisen yllättäen. Virkottanut ongelma, joka aiheuttaa invalidisegmenttien käytön päivityksen jälkeen Garmin Connect - tietokannan tiedot. Virkottiin kysymys, jossa automaattisen tauon ominaisuus ei pysäyttänyt ajastinta keskeytyksettä, kun käyttäjä pysähtyy liikkumasta. Virkottanut useita yleisiä käyttöliittymää koskevia kysymyksiä. Vaihtoehto 3: n muutokset 40: stä 3: een 50. Parannettu yhteys vakaus Garmin Connect Mobile ja kiinteät synkronointikysymykset. Katsoituja parannuksia kurssin reititykseen ja yleiskurssiin. Erätetty parannuksia vääntömomentin tehokkuuteen, polkimien sileyden ja pyöräilyn dynamiikan dataan Tämä sisältää korjauksen vääntömomentin tehokkuuden ja polkimien tasaisuuden näyttämiseksi yhteenveto-sivuilla vasemmanpuoleisille vain tehomittareille. Virkottanut useita kysymyksiä, joilla on virheellisiä tietoja näyttäviä tietokenttiä minua ei havaittu, kun Edge on liitetty ulkoiseen virtalähteeseen. Virheellinen ongelma, kun näppäimistö ei ole näkyvissä oikein etsittäessä kurssi-, segmentti - ja harjoitusvalikoita. Lisää akun prosenttiosuus Shimano Di2 - anturista sivulta. Versiosta 3 20-3 40.Uusi ominaisuus Lisätty Segmenttituotteet. Voit käyttää segmenttejä siirtyäksesi etsimään tai luomaan segmenttejä Sitten liitä laite tietokoneeseen USB-kaapelin kautta ja lähetä segmentit laitteeseesi Kun segmentit on ladattu laite irrota tietokoneesta Paina sitten kansiokuvaketta Segmentit, jos haluat käyttää laitteen segmenttien luetteloa Kun lähetät segmenttejä laitteellesi, siirry niiden läpi testataksesi laitteen käyttökokemusta. Uusi ominaisuus Lisätty Edge Remote sensor support. New ominaisuus Lisätty Shimano Di2 - tunnistustuki Dura Ace - kaukosäätimillä. Uusi ominaisuus Lisätty Vector Cycling Dynamics - tuki, joka lisää tietokenttiä ja tietojen tallennusta Power Phase PP: lle ja Platform Center Offset PCO: lle. Laajamisprofiilin parannukset, jotta ne sopivat kaavioon ja näyttävät tulevan korkeuden kurssin tai segmentin ajamisen aikana. Pysäytyspainikkeen lisääminen kartta - sivulla Tätä painiketta käytetään pysäyttämään käynnissä oleva kurssi tai segmentti ja se näkyy vain, jos yksi näistä ominaisuuksista on käytössä. Kääntöohjeiden lisääminen ja kurssin varoitusten määrittäminen kursseille Näihin pääsee valikkopainikkeella kurssiluettelosivun oikeassa alakulmassa Kansion kuvake Kurssien valikkopainike. Faksien lähettäminen Garmin Connect - mobiililaitteiden pariliitotiedoissa on palautettu, ja sen on oltava asennettuna uudelleen. Tee useita parannuksia korkeusprofiilin zoomaukseen ja vierityksiin. Virkottanut sammutus, kun käytät Back to Start - ohjelmaa. Lisää valintoja valikoimaan, segmenttiin ja harjoitteluun. Lisätty tiedostojen haku kursseihin, segmentteihin , ja Workouts. Added aika etukäteen ja etäisyydet eteenpäin konfiguroitavina datakentinä kaikissa ajastussilmukan sivuilla. Lisätty kyky muokata segmentti-karttakenttiä. ersion 3 10 - 3 20.Vaihda ongelma, joka aiheuttaa toimintoja, joita ei aina tallenneta, jos laite sammutetaan välittömästi ajamisen jälkeen. Tämän muutoksen seurauksena voidaan havaita pitempiaikaisia ​​tallennusaikoja. Versiossa 3 00 - 3 10. Fixed ongelma, joka aiheuttaa asetusten ja aktiviteettitiedostojen poiston odottamattomasti. Versiosta 2 90-300 tehdyt muutokset. Valmistusmuutokset. Versiosta 2 tehdyt muutokset 80-2. 90. Fixed ongelma, joka aiheuttaa etäisyyden ei lasketa oikein kurssin jälkeen. Korjattu korkeusmittarin mittakaavan käyttäytyminen sen mukaan, kuinka se oli 2: ssä 70. Fixed ongelma, joka aiheuttaa ANT-antureita, kun ne etsivät uutta anturia. Siirtynyt - aktiviteettitiedostoihin. Versio 2: n 70: stä 2: ään 80. Uusi ominaisuus lisäsi VIRB Remote support. Added kyky kääntää SRM tehoanturi auto nollaus päälle ja pois. Fixed sammutus luodessasi pyörän profiileja kielellä asetettu portugaliksi. ongelma Smart Recording. Made parannuksia Virtual Partner UI. Fixed ongelma Battery datakentän näyttö. Made parannuksia kääntyä tarkastelu UI kun kurssin jälkeen. Kevyt tehty versio 2 60 ja 2 70.Added Vector teho anturin tuki. Emproved power anturin asennus ja kalibrointi. Parannettu kartan ja korkeusprofiilin piirtämisnopeus. Parannettu kurssin laskenta ja navigointi. Parannettu käännöksen tarkistuspyyntö. Vakioitu aihe, joka aiheuttaa virheellisen akun prosenttiosuuden näyttämisen. Lisätty tuki momenttitehokkuuteen ja pedaalin tasoitustasoon. 2 50 - 2 60.Made parannuksia suojaamaan ANT-anturin pudotuksia. Parannettu kurssin navigointi. Parannettu Back to Start. Fixed TCX-tiedoston muuntaminen. Versiosta 2 tehdyt muutokset 30-2. 50. Tehostettu tehonsateiden tallennus. ei liity ANT-antureihin yhteyden menettämisen jälkeen. Lisätty tuki sydämen syketiheyden datakentälle. Lisätty harjoittelusuunnitelmien tuki. Parannettu korkeuden tallennus. Parannettu ele visuaalisen sivun näkyvyys. Kirjoitettu 30 sekunnin pystysuoran nopeuden keskimääräinen data field. Fixed ongelma puhelinyhteyksien kanssa. Parannettu kompassi sivu. Päivitetty tehovyöhyke oletusasetukset ja lisätty toiminnallisuus nollata oletusarvoihin. Rajoitettu ohjelmistopäivitys tapahtuvat, jos akku on alle 10 kapasiteettia . Lisää ja pidennä pikavalintoja pyörän ja aktiviteetin profiileihin aloitusruudulta. Lisätty sää - kuvake Connections-sivulle. Useita UI-parannuksia. Päivitetty käännökset. Versiosta 2 20-2. Versiot, jotka on tehty versiosta 2 20-2. System requirements. IBM - yhteensopiva PC, jossa on Windows XP tai uudempi käyttöjärjestelmä ja käytettävissä oleva USB-portti. Garmin Edge 510 GPS Review. by Matt de Neef, CyclingTips Editor. Jos sinulla ei ole omaa Garmin Edge 500, sinä luultavasti tunnet jonkun, joka ei Like äänen ratsastajat leikkaus niiden polkimet kun he liikennöivät liikennevaloista, Garmin Edge 500: n automaattisen uudelleenkäynnistyksen ääni on tullut yhdeksi kuulustelujen kuulosta. Viime viikkoina olemme yrittäneet seuraajia Edge 500 Edge 510. Edge 500 oli Garminin lähtötasoa pyörä GPS, mutta se on nyt korvattu Edge 200: llä. Ensimmäinen asia, jonka huomaat, kun vedät Edge 510: n pakkauksestaan, on se, että se huomattavasti suurempi kuin edeltäjänsä lähes 2 cm pidempi, hieman laajempi, hieman paksumpi ja raskaampi Myös Edge 510 on melkein Edge 810: n ja sen edeltäjien koko Edge 500: n tuntemus käyttöliittymä on hieman erilainen. Gone on neljä sivulle asennettavia painikkeita ja niiden paikassa on kaksi painiketta etupuolella kierrosnappia ja aloituspysäytyspainike ja päällepainikkeen vasemmalla puolella. Se todellakin vei minut Kun taas löytää off-painiketta, koska se on poissa ja se ei erottele fyysisesti tai visuaalisesti kuin painikkeet Edge 500. Edge 510 keskus on huomattavasti suurempi kuin 500 vasemmalle ja lähes yhtä suuri kuin 810. Mutta suurin vaihda Edge 500: sta, jonka huomaat y: n jälkeen että Edge 510: ssä on kosketusnäyttö, jolla voit navigoida eri näytöissä ja valikoissa. Olen pilahtanut iPhonen ja iPadin kosketusnäyttöominaisuudet, sillä etenkin aikaisin löydin Edge 510: n kosketusnäyttö on vaikea käyttää Se ei näytä rekisteröidä napin painalluksia ja pyyhkäisy näytteiden välillä tuntuu hitti-ja-miss Se on herkkä tasapaino, joka olisi vaikeaa Garmin koska ne tarvitsevat ottaa käsineet, sormet, lämpötila ja herkkyys huomioon. Ja kun puhutaan iDevices-sovelluksista, yksi niistä asioista, jotka tekevät näistä gadgeteista niin helppoa ja miellyttävää käyttää, on se, että ne toimivat vain laatikon ulkopuolella. Sinun ei tarvitse räpäyttää käyttöoppaita tai oppia valikkopuita. Se on helppo päästä hyppäämään Ja pääset alkuun En ollut niin iloinen Edge 510: n käyttöliittymässä. Olin vaikea löytää valikkokohtaa, jota etsin ajoittain ja yhdistettynä temperamenttiseen kosketusnäyttöön ja huomattavaan viivästymiseen siirtyessä sivujen välillä. , ajoittain, turhauttavaa. Garmin 510 - puhelimen liittäminen älypuhelimeesi saat säähavaintoja toimitettuihin ohjaustelineisiin. Garmin Edge 510: ssä on paljon ominaisuuksia, kuten minkä tahansa Garmin GPS - yksikön kanssa, mutta en aio käydä läpi kaikkia niitä. haluat lukea erittäin kattavaa katsausta, tutustu DC Rainmakerin syvälliseen työhön täällä Pro-kärki, kun DC Rainmaker soittaa syvällisesti ja tietää, että se on pitkä lukema. Yksi suurimmista myyntipisteistä Garmin Edge 510 on sosiaalinen LiveTrack-ominaisuus, joka on mukana tässä loistavassa Garmin-mainoksessa, joka teki kierrokset pari kuukautta sitten. Konsepti on suhteellisen yksinkertainen, kun käytät älypuhelintasi lataamaan reaaliaikaisia ​​tietoja ajelustasi, jotta ystävät, tai Jonathan Vaughters voi seurata edistymistäsi Käytännössä tämä merkitsee sitä, että sinut yhdistäisi älypuhelimen Garmin 510: n kautta bluetooth-yhteyden kautta ja käytät Garmin Connect-älypuhelinsovellusta jakamaan ratsastaa sähköpostitse niille, jotka haluat seurata sinua. Kun napsautat linkkiä Sähköposti, oma seuraajat näkevät tämän kaltaisen näytön. Kun ratsastaa, reittisi on piirretty karttaan sinisenä viivana ja reaaliaikaiset tilastot, kuten nopeus, etäisyys katettu, korkeusero ja niin edelleen, näkyvät kartan yläpuolella. vain testasi tätä ominaisuutta lyhyesti, mutta sillä näyttää olevan joitain lupauksia Jos olet poissa pitkän matkan erämaassa, olisi aivan hyödyllistä rakkaansa voivat seurata edistymistäsi, jotta he tietävät, että olet uudelleen ok Ja minä voisin näet tämän ominaisuuden, jota valmentajat käyttävät valvomaan tiimin suorituskykyä reaaliajassa. Mutta se on myös kourallinen puutteita. Aloitaksesi tarvitset tietojen vastaanottoa, jotta LiveTrack ei toimisi ihanteellisella tavalla, jos aiot ratsastaa jossain t on vastaanotto On myös kysymys puhelimen akusta Jos aion tehdä pitkän matkan, että haluan, että ihmiset voivat seurata 3 Peaks Challenge, esimerkiksi minua olla huolissaan siitä, että Bluetooth ja jatkuva tiedonsiirto yli, sano , 10 tuntia imee akun kuivaksi ja siinä tapauksessa olen m menossa ilman LiveTrackia varmistaakseni, että minulla on tarpeeksi puhelimen akkua, jotta voin soittaa, jos jotain menee pieleen. Toinen kysymys on kuinka usein käytän tätä ominaisuutta. Ei ole epäilystäkään, että Garmin-promo-video tekee LiveTrackista tyylikkään ja seksikäs ja hauska ja se voi olla monille teistä, mutta en voinut nähdä itseni käyttämään sitä enemmän kuin esimerkiksi kerran kuukaudessa. Alun perin toivoimme, että LiveTrackerilla olisi toimivuus nähdä ratsastajiesi ryhmä laite itsessään Ongelma pienten ryhmiin rinteissä on se, että yksi henkilö menettää yhteyden ja on pulaa teksteistä ja puheluista, jotka yrittävät etsiä hänet. Kun Bluetooth-yhteys on muodostettu, LiveTracker on palan kakku ja voit käyttää mobiililaitteesi Androida tai iPhonea seurata kumppaneitasi. Paikannuspäivitysten välillä on kuitenkin 30 sekunnin viive, joka ei välttämättä tue tätä kaikkea hyödyllistä. Voit käyttää mobiililaitetta seurata kumppaneitasi LiveTrackerin avulla. , i T olisi hienoa nähdä laite-seuranta seuraavassa toistoa LiveTrack pystyy näkemään, missä kumppanit ovat suhteessa sinua voisi olla hyödyllinen seurata, että yksi ratsastaja, joka on aina myöhässä ja hauskaa, kun smashing ystäviäsi koulutus ratsastaa ja nähdä, kuinka pitkälle et ole. Olisi myös hienoa nähdä Garmin ja Strava työskentelevät tiiviimmin yhdessä Kun tiedät aikasi ja sijoitat tietyn segmentin heti sen jälkeen, kun olet ratsannut, se olisi hieno ominaisuus. Mutta älä ymmärrä minua väärin. Edge 510 on edelleen hieno pikku yksikkö Sillä on kaikki ominaisuudet, joita niin monet ihmiset rakastavat Edge 500: stä tallentavan lukuisia tilastoja, kykyä ladata ja seurata kursseja ja enemmän. Ja 510: llä on varmasti parannuksia sen edeltäjä. Esimerkiksi Edge 500 vie muutamia minuutteja saadakseen kiinteän satelliittilukon, jolloin sinä tuijotat Locating Satellites - näytön ja etenemispalkin, joka ei näytä edistyvän lainkaan. Tämä viive on mennyt 510: satelliitti e-lock-on näyttää tapahtuvan melkein hetkeksi Pisin olen joutunut odottamaan on todennäköisesti 5 sekuntia. Ja on myös joitain käteviä oletusnäyttövaihtoehtoja Kun käytät laitetta ensimmäistä kertaa siellä on näyttö, jossa on varjo ratsastaja tai virtuaalinen Yhteistyökumppani, joka liikkuu keskimäärin valitsemassasi nopeudella Tämä ominaisuus voisi olla todella hyödyllinen, jos yrität asettaa PB: n nousuun vain asettamaan varjon ratsastajan nopeuden keskimäärin, jota tarvitset ja yritä sovittaa se uskoakseni on samanlainen ominaisuus Edge 500: ssa, mutta se ei ole edestä ja keskitasoa kuin Edge 510: ssä. Minulla on ollut hienoja pieniä taisteluita 20 km: n h varjoautomiehen kanssa kotikentälläni Koska keskimääräinen nopeus on otettu koko Kun ajaminen on käynnissä, ei vain silloin, kun liikut uudelleen, menetät aikaa varjoajurilla, kun olet juuttunut liikennevaloihin. Kuvittelen, että varjoajoni napaisi pois jatkuvalla nopeudella maastosta riippumatta, puhaltaen liikennevaloilla Hiljaa 20 km h, kun olen inhottavaa jumissa liikenteessä. Peliä, pieni kaveri. Garmin Edge 510 asettaa sinut takaisin noin 300 perusyksikölle ja lähes 400, jos haluat saada suorituskykypaketin, jossa on sykemittari ja nopeusmittesensori Jos olet sinulla on jo Edge 500, päivitys 510 saa sinulle LiveTrackerin, suuremman värinäytön ja monia muita pienempiä ominaisuuksia Onko se päivitettävää, jos sinulla on jo Edge 500 hyvässä kunnossa Todennäköisesti ei ole 510 kannattaa ostaa jos olet uudelleen markkinoilla uusi GPS Enimmäkseen varmasti ylös lähipäivinä tulee olemaan Garmin Edge 810 review. A worthy seuraaja. Jotta laittaa tämä tarkistus asiayhteys, me vertaamalla Garmin Edge 510 on sen edeltäjä, Edge 500 On niin monia uusia ominaisuuksia ja toimintoja, joista voimme puhua, mutta olimme hyödyllisiä Kyllä, ei ole epäilystäkään siitä, että Garmin tekee merkittäviä laitteita, jotka ovat lisänneet uuden ulottuvuuden ratsastukseen. Jos sinulla on jo Garmin 500 ja se on silti Hyvässä kunnossa, se ei todennäköisesti ole kannattavaa päivitys Edge 510: n yli 500: llä saavutettu pääsuunnitelma on LiveTrack, joka on alkuvaiheessa jotain, joka voisi olla hieno. Parempi akun käyttöikä. Uudet ominaisuudet ja toiminnot, kuten LiveTrack. GPS, hankkivat satelliitteja paljon nopeammin että aiemmat mallit. Large-näyttö tarkoittaa enemmän tietoa yhdellä sivulla, mutta onko se suurempaa välttämättä parempi kuin 810 vaihtoehto. ja paljon muuta. Koko on kasvanut paljon lähempänä Garmin 810: ta ilman karttojen sisällyttämistä. LiveTrack - onko se todella hyödyllinen Se on suuri potentiaali, mutta se ei ole vielä olemassa. Kosketusnäyttö näyttää viivästyttävän yritettäessä naviage. Not aikaisemmin omistanut Garmin, päätin, että 510 olisi parempi vaihtoehto kuin 500 A iso päättäjä minulle oli ottaa GLONASS sekä GPS 510 saa satelliittilukon muutamassa sekunnissa, jopa jättäen toimiston commute kotiin Väri LCD on Sen haitat Olen edelleen minun vanha tietokone asennettu minun varsi, ja se oli luettavissa aamun valo kauan ennen Garmin oli luettavissa ilman taustavaloa Jos Garmin laskee alas on, että sen käyttöliittymä ei ole intuitiivinen, ja käsikirja vain kadota joitain tärkeitä yksityiskohtia laitteen asetusten tekemiseen Löysin todellisen kivun räätälöimiseksi näytön asetteluista Garminin suunnittelijat tarvitsevat oppia käyttöliittymäsuunnittelusta Rakastan etupuolen kiinnitystä, vain, kuten jotkut arviot ovat huomanneet, se on ei aivan suorana Sinun on katsottava, että se pääsee jarrujen SIS-kaapeleille Ay-Up-valojen omistajat eivät myöskään pysty käyttämään ulkopuolista kiinnitystä. Olen havainnut, että on mahdollista katsoa alaspäin tietokoneeseen liikkumatta pääni - hieno, kun seuraat edessäsi olevaa pyörää Jos käytät etupyörää, et ehkä pystyisi seisomaan pyörää ylösalaisin, kun kiinnität pistoksen, koska Garmin voi osua maahan. Tuntuu kiinteästi rakennettu Rakastan liitos, joka tarjoaa vyöt-ja-housut ratkaisu varmista, ettet menetä sitä menettää se - pari kuukautta sitten otin vuoto märällä ja hyvin sileä kävelysilta minä olisin todella bummed jos jokin olisi päässyt irti ja pudonnut veteen. Kiinnike auttaa sitä hyvänä taktiikkana, jos minulla on jo 500, en halua päivittää Edge-perheestä uutta, mielestäni 510 on hyvä valinta. Minulla on että olen samaa mieltä, en ymmärrä hyvää syytä päivittää reunani 500 510: llä, mutta tein mitään miten olen ma gadget rakastaja, mutta odotin enemmän LiveTrack ominaisuus Loppujen lopussa se on melko hyödytön, mutta näen potentiaalia Mitä minä pidän, jota et puhu paljon on automaattinen lataukset Garmin Connect haluan se oli Strava, että se on ladattu. hyvin rakennettu erittäin yksinkertainen ja käyttäjäystävällinen voi antaa enemmän tietoja kuin luultavasti koskaan tarvitsisi, mutta se on hauskaa tietää tähän mennessä LiveTrack on toiminut hyvin minulle ja vanhemmilleni, jotka elävät Kahdeksan tunnin päästä nautiskellen katsomassa minua ajaa kotona Vain kaksi todellista aistimusta on se, että se on hieman kallis puolella ja näytön hämärä ulkona Tämä voidaan korjata lisäämällä näytön kirkkautta, mutta pienentää akun suorituskykyä tai muuttaa datanäyttöjä näyttää vähemmän tietoja niin numerot ovat isompia. Olen ollut minun 510 maaliskuusta 2013 lähtien ja kaiken kaikkiaan se on ollut erittäin hyvä GPS Akun käyttöikä on todella hyvä, aja vähintään 10-12 tuntia viikossa ja yleensä Maksat keskimäärin kerran viikossa maksimoi taustavalon ajoitus, rullaa nopeasti ja sinulla on molemmat GPS-järjestelmät Ratsastus omalla ja Garmin Connect Livetrack on samoin, tarjoaa mukavuutta rakkaille kotona Kun kotiin, säästää ratsastaa ja ladata Garmin Connect puhelimen app, ja ottaa Garmin Connect - asiakkaasi Garmin Connectin avulla se siirtyy automaattisesti Stravaan. Useimmat aktiviteetit siirtyvät Stravalle n. 30 min, joskus nopeammin, makeita. - Asennukseni jne., ollessani ensimmäinen todellinen pyörä GPS, kesti vähän muokkaaminen, jotta saat sen haluamallasi tavalla, mutta se, että se on niin muokattavissa, on ehdoton siunaus, melkein minkä tyyppistä tietoa haluat haluamallasi sivulla, vain ensimmäinen sivu on oltava sivu. Kaikki muut sivut voivat sammutetaan tai kun kerran lajitellaan, se toimii todella hyvin. Soveltaen erilaisia ​​profiilisivuja erilaisiin ratsastustyyppeihin, kuten ryhmämatkoja tai välejä - kadenssi, kynnys, kukkulat jne. Rakennetaan kurssi ja kilpailee virtuaalikumppanisi, lisää Ement teidän ratsastukselle, jos teet soololevyn Suorita sanomaan, vaikka se on ollut pari asiaa sen kanssa, ensimmäinen, joskus ei tapahdu kunnolla, kun se on täysin uudelleen ladattu, eli sinun täytyy työntää sekä teho ja pysäkki käynnistyspainiketta yhdessä aktivoimaan sen uudelleen Toiseksi, usb-yhteys tietokoneeseen ei näytä minulta laitteena 3 kuukauden sisällä Garmin Austin tuki oli fantastinen, ja minulla oli täydellinen korvaava yksikkö 5 päivän kuluessa, oli vain pettynyt siihen, että se ei saisi tapahtua, mutta iloinen, että se teki sen, vaikka vielä takuulla - toivottavasti tämä auttaa, nauttia ratsastaa. Minulla oli 500 ja päivitettävä 510 510 lukot hämmästyttävän nopeasti esimerkiksi 2 3 sekuntia, jolloin 500 kestää 30 sekuntia tai niin. Voiko olla samaa mieltä DC Rainmakersin kanssa erinomainen arvostelu Ei ole tarpeeksi parannusta, joka oikeuttaa päivityksen Ei päivitettyä ANT, ei Bluetooth Smart Auto lataa Voin kytkeä laitteen tietokoneeseen lopussa ratsastaa ladata Live Tracking Voin käyttää Glympseä tekemään samanlaista lettiä ng joku tietää, mihin seuran Sää Jos kastan, tiedän, että sataa, odotan, kunnes 500 on kuollut ja kenties ehkä sitten Edge 520 on ilmestynyt. Haluan olla samaa mieltä DC Rainmakersin kanssa erinomaisesta arvostelusta. t tarpeeksi parannusta perustella päivitys Ei päivitetty ANT, ei Bluetooth Smart Auto lataus Voin liittää laitteen tietokoneeseen lopussa ratsastaa ladata Live Tracking Voin käyttää Glympse tehdä samanlaista antaa joku tietää jossa seuran Sää Jos olen märkä, tiedän, että s sattuu Odotan kunnes minun 500 kuolee ja kenties ehkä sitten Edge 520 on ilmestynyt. Kiitos kärsivälle Glympse Neilille Minun ainoa GPS on iPhone 4 , mutta kuten toiset saattavat odottaa seuraavaan versioon, ennen kuin kastellaan jalat Garmin-vesillä, kiitos informatiivisesta katsauksesta CT. Thanks for the tip on Glympse Neil Minun ainoa GPS on iPhone 4, mutta kuten toiset saattavat odottaa seuraavaa versiota ennen upotan jalkani Garminin vesille kiitos infor tarkka katsaus CT. Auto latausominaisuus on hyödytön sähkömittarien käyttäjille Useimmat PM-käyttäjät käyttävät WKO: aa tai Golden Cheetahia, jotka tarvitsevat USB-yhteyden Jos Garmin päätti parantaa Garmin Connect - analysointityökalua, se olisi kokonaan toinen tarina Päivän lopussa, minun 500 on edelleen yhtä luotettava kuin koskaan. Mutta LiveTrackilla kaikki näkevät, että vietän liian paljon aikaa kahvilassa. Kiinnostavasti kukaan ei koskaan arvioi tietojen eheyttäni. Juoksin Glenvalea viime sunnuntaina ja tien mukana sekä Edge 500: n että Edge 510: n kanssa. SAME-tehomittari Sekä 500 510 asetettiin tallentamaan joka toinen. Keskimääräinen teho, kuten Edge 500: n 283 W: n tallennin tunnissa Keskimääräinen teho, jonka Edge 510 262 wattia tallennettiin samalle tunnille. Nämä keskiarvot laskettiin analysointiohjelmistolla minun PC: n jälkeen kilpailun muodostavat raaka FIT-tiedostoja. Miksi muut testit, joita olen tehnyt, näyttävät 510 salaperäisesti tallentavan väärän tehon lyhytaikaisille tallenteille tunnetuista tehonlähteistä. Lähetin uuden laiteohjelmiston, saman ongelman Recordin vääriä tietoja tekee minkä tahansa muun ominaisuuden hyödytön. Ehkäpä minulla on kertaluonteinen huono yksikkö, mutta epäilen sitä epäilemättä.810 ei eroa Harry Näyttäisi olevan foorumeiden tunnettu ongelma, joten en voinut mennä mihin tahansa näihin uusiin yksiköihin kunnes tämä numero on lajiteltu. FYI Aluksi ajattelin, että se oli minun tehomittari, mutta olen tehnyt tämän testin suorittamalla 2 erilaista Quarqs 500 toimii hyvin, 510: llä on vähän tehonpudotuksia. same täällä 15w tehoero vain 5 min Ponnistelut uuden Garmin 510: n kanssa melko disapointing ja myös ant pudottaa pois kuin HR kiertää sen jälkeen taas päälle ja se tulee takaisin loistava käsite mutta muutama liian monet virheet tällä hetkellä jopa päivityksen kanssa. Just oli minun viallinen 500 korvattu takuu ja, koska he olivat korvaamassa sitä uudella yksiköllä, kysyin, voisinko maksaa eron ja saada 510: n sijaan. He sanoivat, ettei näyttäisi, että olisin voinut lopettaa luodin. En sanoisi, että olet väistynyt luodin. 510 korvauksena. LiveTrack-funktio näyttää käyttävän Garmin-laitetta a ohut asiakas, eli vain poimii GPS-jälkeä ja tekee kaiken muun älypuhelimen sovelluksen kanssa, koska on olemassa vaihtoehtoisia GPS-signaalin lähteitä, mukaan lukien älypuhelin itse, Garmin-laite ei näytä lisäävän paljon arvoa tai on Erityisesti tarvitaan tämä ominaisuus muutoin kuin se, miten Garmin on kehittänyt sen, kuten koukku myynnin 510.You didn t todella puhua automaattinen synkronointi Garmin connect, voit yhdistää, että pilvipalvelu, jossa sitten Synkronoi automaattisesti Garmin Connect - tilisi Strava-tilillesi. Mitä se tekee 15 minuutin kuluessa, jos kirjaudut sisään Garmin-yhteydellä ja vaihdat nimen tai noin 30 minuutin välein oletusnimeä. Vain virhe on, että et voi nimetä vielä Garmin APP. Näytä minun tarvitsee vain kytkeä Garminin kerran tai kaksi kertaa viikossa veloitukselle Voin tehdä malmin työmatkani, kiire kotiin töihin ja katsella ratsastustietoja kahvin kanssa ilman, että tarvitsen kavereita liittämiseen ja synkronoimaan rakkautta se. muutaman viikon käytön jälkeen se, rajapinta on hieman fiddly ja kosketusnäyttö on melko herkkä, voin myös sanoa käyttämään sitä offroad uusi näyttö ei näytä olevan hyvä, kun pölyinen, se näyttää kiinni näytön enemmän ja smudge. The satelliittiyhteys Nopeus on paljon parempi, ja se oli todellinen vika minulle reunalla500, joka kesti viisi minuuttia yleensä. Ei minulla ollut 500, mutta käytä edelläkävijää 210 kelloa, mikä on erittäin turhauttavaa odottaa satelliitteja 5 minuuttia, kun olet aika köyhä Olen hiljattain ostanut 510 ja rakastan erittäin nopeaa glasnoss sat connection jotkut muut ominaisuudet ovat hieman kimmeltäviä, eli virtuaalinen kumppani ei joku todella tarvitse tai käyttää sitä Kurssit ovat hieman clunky ja joskus vaikea seurata näytön osoitin Parannukset minun olisi parempi kartoitus, auto lataa strava. However jos u tarvitsevat GPS-tietokone, ja hakkaamalla jopa 500 tai 510, haluan ehdottomasti mennä 510 ei muuta syytä, että satelliittiyhteyden, varsinkin jos on vähän tai ei jää ero. En tiedä, että se ei ole perusteellinen tarkastelu, mutta on muutamia kysymyksiä eniten olisi kiinnostunut Onko kosketusnäyttö toimii talvikäsineissä Mikä on akun kesto kuin 500 Onko olemassa muita ominaisuuksia kuin LiveTrack arvoinen Huomautus Upsizing Formaatti on miinus kirjassani LiveTrack näyttää uutuusarvoltaan ja kuten huomattava akku tyhjennys on onnellinen ripustaa minun 500, kunnes se kuolee. Akun käyttöikä mainostetaan 20 tuntia, verrattuna 18 tuntia Edge 500 ids 5907,3071,5900,3073,3086,3074,5900,3089,3100 Se tuntuu oikealta minulle, perustuen ajoihin, joita olen tehnyt sen kanssa. Hope that helps. DC Rainmaker näyttää siltä, ​​että jos katsot ostamista 500 tai 510, olisi parempi mennä 500: een Mitä ovat sinun ajatuksesi Live Track isn ta ominaisuus Olen todella kiinnostunut, koska ainoa, joka on kiinnostunut siitä, missä minä olen, on vaimo, ja hän voi etsiä minun iPhone tyhjentämättä akkua tekemällä Bluetooth-yhteys. Se oli ensimmäinen im Mutta jopa hinnanalennuksella Edge 500 ei ole niin paljon halvempaa kuin 510 Itse asiassa, jos saat yksikön pääyksikön, 510 on sama hinta kuin 500: ssä Bike Force 299: ssa 510 jos se s case. The 510 on sitten Kiitos. Olen todellinen ongelma tämän niin sanotun parannuksen En tiedä mitään pyöräily parannus, jossa asiat saavat isompi ja raskaampi Tiedän, että puhumme grammaa, mutta doesnt t näyttävät järkevää Koska suhteellisen vakava road rider minun 500 on täydellinen muoto tekijä I don t haluavat suuremman yksikön minun pyörä, eikä ominaisuudet pakottavat pienin takaa päivityksen Näyttää Garmin markkinointiosasto on liikaa sanoa suunnitteluprosessissa ja ei urheilijoille. Olen tällä hetkellä oma 500 ja en halua korvata sitä 510 Kalliimpi, pari ylimääräistä ominaisuuksia, joita en tarvitse, isompi, jota en tarvitse tai halua eikä tallenna tehoa niin tarkasti. Ainoa asia, jonka he ovat tehneet, on saada kaikki mustaksi tällä hetkellä omistaa 500 ja en halua korvata sitä 510 Kalliimpi, pari ylimääräistä ominaisuuksia, joita en tarvitse, isompi, jota en tarvitse tai haluan, ja älä kirjaa tehoa yhtä tarkasti. Ainoa asia, jonka he ovat tehneet, on tehdä kaikki musta. Ilen tällä hetkellä oma 500 ja en halua korvata sitä 510 Kalliimpi, pari ylimääräistä ominaisuuksia, joita en tarvitse, isompi, jota en tarvitse tai halua, ja älä kirjaa tehoa yhtä tarkasti. he ovat tehneet kaiken Black. You voi jo käyttää app, joka tulee oman iPhone seurata muita, kuten löytää ystäviäni esimerkiksi olen melko varma tässä vaiheessa minulla ei ole kiinnostusta, että osa satellites olisi on positiivinen yli 500 vaikka minulla on molemmat 500 800 ja rakastan 800 ja näe mitään tarvetta päivittää. Viive keräämässä satelliitteja 500 voidaan vahvistaa, jos lataat kaikki toiminnot, niin poistaa vanhat ajetiedostot pois garminista Nopeuttaa sitä kasaan. TERVETULOA VELOCLUB. WELCOME VELOCLUB INSIDER: iin. LET S GET THE BASICS. HELP US MUKAUTTAA KOKEMUKSESI. OLET TIETO VELOCLUB INSIDER. VeloClub Insider on yksinomainen jäsen, joka saa sinulle pääsyn parhaisiin tarinoihimme, ainutlaatuiseen sisältöön vain sinulle, sekä ajoihin, harjoitteluun, pro-deals and more that will connect you with a likeminded community of cycling enthusiasts.- Exclusive content.- Exclusive kit.- Training Plans.- Be part of the global communitye join the ride. UPGRADE TO INSIDER. YOUR VELOCLUB MEMBERSHIP. We re almost done Now to collect your payment details and you re in. THANKS FOR JOINING. We re looking forward to seeing you out on the road, or online shortly We ll be in communication to deliver your membership benefits soon.

No comments:

Post a Comment